avatar Ten blog rowerowy prowadzi fruzia z miasteczka Tczew/Szpęgawa. Mam przejechane 15096.14 kilometrów w tym 6140.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h i się wcale nie chwalę.

<<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl
Weather Widget
YoWindow.com yr.no

Wykres roczny blog rowerowy fruzia.bikestats.pl
h km/h:
Rower:Bolek

wspomnienia 2010

Piątek, 15 kwietnia 2011 · dodano: 15.04.2011 | Komentarze 6

W ubiegłym roku pojechałam na pierwszy maraton Skandii chciałam sprawdzić swoje możliwości bałam się, że nie dojadę do mety ale ku mojemu zaskoczeniu wypadłam całkiem dobrze. Radość bo wykręciłam srebro, ogromna satysfakcja no i apetyt na więcej :)
W rezultacie uczestniczyłam w pięciu edycjach z czego do domu przytargałam trzy srebrne blaszki :) nie powiem jestem z siebie zadowolona, ale wspomnienia to one mają dla mnie większą wartość. Tłum rowerzystów bijąca od nich energia jedna pasja zawiązany z nią entuzjazm a ja gdzieś wśród tych ludzi pozytywnie zakręconych to wręcz rowerowa ekstaza. Chce tego doświadczyć jeszcze raz i skoro Czesiu zaprasza nie odmówię, jutro Chodzież trzymajcie kciuki ....

Skandia 2010 Olsztyn © fruzia

Nowe nieznane trasy to lobię !!!

Skandia Białystok IX 2010 © fruzia

Skandia Nałęczów VII 2010 © fruzia

Skandia Rzeszów VIII 2010 © fruzia

piąteczka :) ostatnia trasa Rzeszów 2010 © fruzia

No i ostatnia edycja .... mój rumak w pełnej gali
Kategoria maratony

fruzia
| 16:09 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj sikorski33 cienko było i jakoś nie spieszy mi się z wpisem na ten temat ;)
sikorski33
| 14:44 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Czekam na relację z Chodzieży:)
Pozdrowionka
fruzia
| 20:49 piątek, 15 kwietnia 2011 | linkuj emonika no i przyszedł czas na wspólną trasę, ale nie będzie ona relaksacyjna poplotkować nie damy rady hihihi
emonika
| 19:29 piątek, 15 kwietnia 2011 | linkuj No to do zobaczenia - ścigamy się jutro ! :D
Powodzenia :)
fruzia
| 19:17 piątek, 15 kwietnia 2011 | linkuj Mam małą tremę i najmniejszy gest dodaje otuchy, miło że jesteście ze mną :)
Nefre
| 18:05 piątek, 15 kwietnia 2011 | linkuj Trzymamy kciuki Dorotko:))) Szerokiej i bezpiecznej drogi:))) Pozdrawiamy