avatar Ten blog rowerowy prowadzi fruzia z miasteczka Tczew/Szpęgawa. Mam przejechane 15096.14 kilometrów w tym 6140.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h i się wcale nie chwalę.

<<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl
Weather Widget
YoWindow.com yr.no

Wykres roczny blog rowerowy fruzia.bikestats.pl

Wrzesień, 2011

Rowerowy spacerek

Wtorek, 27 września 2011 · dodano: 27.09.2011 | Komentarze 6

Jestem już troszkę zmęczona ciągłymi maratonami i nawet zraziłam się do roweru, ale myślę sobie obiad był całkiem spory a ruchu mało to małe kółko .... no i było mi fajnie zero ścigania, odprężona wyluzowana wróciło stare uczucie ... lubię rower.
Po powrocie norma .... zawsze jest coś do zrobienia w domu, już czeka praleczka żeby z niej wyjąć czyste pranie no to chciał nie chciał idę do suszarki a tam na prętach rozwieszony nietoperz .... przeżyłam lekki wstrząs ale po chwili oswoiłam się z nieproszonym gościem i zrobiłam parę fotek. Wiem ze był w moim domu parę dni gdyż pewnej nocy obudził mnie hałas myślałam, że to jakaś mysz a to gacek wleciał
Nieproszony gość © fruzia

Podjazdy: 89 m
Kalorie: 300 kcal
Rower:Bolek

Mistrzostwa Mtb Kociewia Tczew

Sobota, 24 września 2011 · dodano: 26.09.2011 | Komentarze 5

Mój debiut jeśli chodzi o XC i całkiem udany ... musiałam przejechać trzy kółka po 4,5 km a nagrodą było złoto :)
Było się do kogo przytulić ;) © fruzia

To był dzień !!!! Prawdziwe święto Rowerowe w Tczewie tego jeszcze nie było, kilaka imprez w jednym czasie i wszystkie udane. Jak mi wiadomo z relacji Nefre która uczestniczyła w rajdzie Żuławy Wkoło impreza na +. Przejazd rowerowy ulicami naszego miasta tez całkiem liczny mogłam sama to stwierdzić gdyż trasa zawiodła tą kolumnę rowerzystów na miejsce gdzie odbywały się zawody XC

Rowerow święto © fruzia

Tczewianie jak widać lubią aktywny wypoczynek tylko trzeba im stworzyć warunki .... fajnie kiedy zwykły rowerzysta ma możliwość brania udziału w wyścigach i może porównać swoje umiejętności z innymi. Tak jak to zrobił sympatyczny kolega Wiesiek, któremu życzę wytrwałości :)

A trzecia impreza to pokazy zorganizowane przez TTF
Mogłam podziwiać ewolucje jakie demonstrowali młodzi byłam pełna podziwu i strachu pewnie nie jeden wrócił z siniakami ale ważne że ratownicy w karetce się nudzili (i dobrze).
(TTF = Tczew Trzyma Fason)fotki

Jak na Tczew to dupę urywa! Ktoś takiego określenia użył odnośnie imprezy i ja się z tym zgadzam!!!!

fotki z Mistrzostw

Wojskowe tereny XC

Piątek, 23 września 2011 · dodano: 26.09.2011 | Komentarze 0

Ciekawość i chęć przejechania trasy XC pokierowały mnie na wojskowe tereny, niestety całości nie objechałam .... wybrałam się zbyt późno i szare niebo kazało wracać do domu ;(
Kategoria trening

Kalorie: 2380 kcal

Skandia Białystok

Sobota, 17 września 2011 · dodano: 18.09.2011 | Komentarze 5

Przedostatnia edycja Skandia Maraton za nami.
Trasa wyścigu była bardzo szybka,prowadziła w większości po leśnych i szutrowych drogach Puszczy
Knyszyńskiej z rozjazdem asfaltem do miejscowości Jurowce i przejazdem
przez Pietrasze. Czołowi zawodnicy osiągali wysokie prędkości, zwycięzca
edycji Pucharu Polski Adrian Brzózka z JBG-2 pokonał 90 kilometrów w
niecałe 3 godziny, drugi był lider Pucharu Andrzej Kaiser a trzeci
Radosław Tecław, obaj Corratec Team. Groźnemu upadkowi uległ
licencjonowany kolarz Bartosz Banach i został przewieziony do szpitala.

Mi się tym razem upiekło żadnych groźnych upadków nie licząc lądowania w grząskim piachu przy prawie zerowej prędkości :)
Na trasie walczyłam ze swoimi słabościami no i koleżankami Agnieszka wjechała na metę ze znaczną przewagą ... cóż jest lepsza a na swoich terenach pokazała pazur. Najważniejsze, że to mimo wszystko koleżanki nie tylko rywalki przez to jest miło się spotkać po raz kolejny.
Drugie miejsce ... fajnie ale dla mnie osobistym sukcesem jest średnia nigdy jeszcze tak szybko nie jechałam na maratonie i wiem że to jeszcze nie wszystko na co mnie stać. Jedno jest pewne wieczór przed maratonem należy wypoczywać najlepiej w knajpce, niektórym bardzo pomogło zażycie kilku "wściekłych psów" szkoda że ja ich sobie nie zaaplikowałam może byłoby złoto
Białystok na prawdę ładne miasto ryneczek duży przestronny i mnóstwo knajpek wieczorem wszystko pięknie podświetlone robi wrażenie

Rekonesans trasy XC Maratonu MTB Kociewie

Niedziela, 11 września 2011 · dodano: 11.09.2011 | Komentarze 0

Wstałam obolała i myśl o rowerze była bardzo daleko jeden sms wszystko zmienił
Byłam na wojskowych terenach gdzie będzie odbywał się maraton XC ustalaliśmy trasę. Przeprawa przez te dziewicze tereny nie była łatwa w gąszczu wysokiej trawy i innych chaszczy mojego rowerka nie było widać a musiałam go se sobą targać. Za to po wszystkim pojechałam na lody taki mały bonusik :)

Rozgrzewka

Sobota, 10 września 2011 · dodano: 11.09.2011 | Komentarze 0

HR max:180 (100%)
HR avg:164 ( 91%)
Podjazdy:1054 m
Kalorie: 2020 kcal

Skandia Maraton Rzeszów 2011

Sobota, 10 września 2011 · dodano: 11.09.2011 | Komentarze 7

Po piątej pod domek zajechał bus z ekipą Tczewskiego klubu zapakowałam graty i już w komplecie ruszyliśmy do Rzeszowa. Na miejscu byliśmy przed 16 więc jeszcze daliśmy rade do biura zawodów i zapoznać się nieco ze starówką (piękna i zadbana) a miasto rozwojowe
Dookoła fajne knajpki to i zasiedliśmy, atmosferka iście sielska jedzonko pyszne, humory dopisywały ... :)

Skandia Maraton Rzeszów 2011 © fruzia

Rano było nerwowo i tak do czasu aż stanęłam w sektorze dopiero wtedy nastąpił moment wyciszenia i skupienia lecz i myślenie wyłączyłam, zapomniałam włączyć tych wszystkich gadżetów na kierownicy.
Ruszyliśmy a ja głupia zamiast skupić się na pedałowaniu no i wiadomo jak jest na starcie ścisk niemiłosierny koło przy kole a ja co robię ....
próbuje włączyć pulsometr, to się udało jednak przy okazji machnęłam w GPS i spadł jakoś tak że trzymałam go kolanami ... przerażenie i totalna niemoc bo jak tu go uchronić przed upadkiem (start był na rynku gdzie były kocie łby) więc trzęsło masakrycznie sięgając po holuxa ktoś z tyłu krzyczy "uważaj" no i 200 metrów za startem gryzę kostkę brukową, kolano zbite ale nawigacja cała. Bólu nie czułam, pozbierałam się szybko i nareszcie mogłam skupić się na ściganiu tych co mi przez to zdarzenie uciekli ...
Maraton hmmmm nuda ciągle pod górę ;) bardzo wymagający (wzniesienia niemal pionowe, wiele razy schodziłam z maszyny) można było się zmęczyć.
Po dojechaniu na metę nie otrzymałam sms z wynikiem to powoli do hotelu pod prysznic tam się okazało że jestem 2 w kategorii więc od tego momentu zaczął się drugi maraton tego dnia. Czas na kąpiel przebranie i dotarcie na rynek 7 min. Dobiegłam w ostatniej sekundzie przez co namieszałam prowadzącemu, ustawił mnie na 3 miejscu i na pudle wręczono mi brąz ....
Tyle wrażeń tyle emocji .... lubię to :)))