avatar Ten blog rowerowy prowadzi fruzia z miasteczka Tczew/Szpęgawa. Mam przejechane 15096.14 kilometrów w tym 6140.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h i się wcale nie chwalę.

<<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl
Weather Widget
YoWindow.com yr.no

Wykres roczny blog rowerowy fruzia.bikestats.pl
HR max:178 ( 98%)
HR avg:163 ( 90%)
Kalorie: 1570 kcal
Rower:Bolek

Maraton MTB Bytów

Niedziela, 26 czerwca 2011 · dodano: 26.06.2011 | Komentarze 3

Zero przygotowań właściwie nie chciałam jechać ale, że blisko i kolega Tomek zadzwonił to postanowiłam pojechać. Nie będę pisała że słabo i dlaczego, ale to że było fajnie, lokalny maratonik wcale nie tak mało zawodników liczebnie nie do porównania ze Skandią a pod względem organizacyjnym nawet lepszy może mi się tak wydaje dlatego, że był bardzo miły nastrój taki rodzinny. Spotkałam ludzi których widuje na Skandii bliżej zaznajomiłam się z kilkoma zawodnikami a innych poznałam lepiej jak emonika dziewczyna pełna pozytywnej energii nie wiem jak to się dzieje ale po maratonie ma jej więcej :)
Jak dotąd jakoś udawało się nie lądować na ziemi a w Bytowie zaliczyłam na szczęście nie groźną glebę kiedyś musiało to nastąpić :)
Było bardzo sympatycznie i wesoło, gratuluje organizatorom.
Wyniki no tak prawie zapomniałam w MEGA na którym jechałam nie było podziału na kategorie i przyjechałam jako piąta kobitka, czwarta była Marzena jak w Gdańsku (ja ją jeszcze przegonie heheh)