avatar Ten blog rowerowy prowadzi fruzia z miasteczka Tczew/Szpęgawa. Mam przejechane 15096.14 kilometrów w tym 6140.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h i się wcale nie chwalę.

<<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl
Weather Widget
YoWindow.com yr.no

Wykres roczny blog rowerowy fruzia.bikestats.pl
Rower:Bolek

Rowerek po serwisie - piasta

Sobota, 27 sierpnia 2011 · dodano: 28.08.2011 | Komentarze 2

Pomimo, że żar leje się z nieba musiałam choć na chwile na rowerek żeby sprawdzić jak tam nowa piasta (kula się )
Prawie tydzień bez rowerka chętnie bym pokręciła więcej, ale ... nie nie w taki upał, pot leje się strugami w głowie tylko jedna wizja (zamoczyć się w jakimś jeziorku) tym samym wiem, że nie wykonam założenia które pojawiło się na początku sierpnia. Chciałam w tym miesiącu pokonać 1000 km no, ale usterka piasty zniweczyła mój misterny plan :) trudno ... myślę że po krótkiej terapii pogodzę się z tym faktem hihhi