avatar Ten blog rowerowy prowadzi fruzia z miasteczka Tczew/Szpęgawa. Mam przejechane 15096.14 kilometrów w tym 6140.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h i się wcale nie chwalę.

<<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl
Weather Widget
YoWindow.com yr.no

Wykres roczny blog rowerowy fruzia.bikestats.pl
Rower:Bolek

wkoło komina

Niedziela, 11 grudnia 2011 · dodano: 11.12.2011 | Komentarze 3

Niedziela słoneczna troszkę wietrznie, ale nie na tyle żeby nie można było się utrzymać na rowerku więc wyciągnęłam scotta na spacerek. Bez konkretnego celu tak tylko aby być bliżej natury najpierw po szosie gdzie wiatr był dość silny dojechałam do lasu i tu było spokojniej drzewa osłoniły mnie od tych nieprzyjemnych podmuchów ... słonecznie i spokojnie nie chciało się wracać !!!
Imprezka rodzinna nie pozwoliła na dłuższą jazdę, ważne że zrobiłam miejsce na te wszystkie pyszności ;)
Jeszcze się nie chwaliłam nową ścieżką rowerową która jest jeszcze w budowie i będzie dla mnie wielkim udogodnieniem na pewno będzie dużo bezpieczniej ... ale z barierkami to troszkę przesadzili ...

utrudnienia na trasie © fruzia

Po drugiej stronie drogi nie barierki są utrudnieniem a stromy uskok ...
Ktoś mi się napsocił :( pewnie nie tylko mi