avatar Ten blog rowerowy prowadzi fruzia z miasteczka Tczew/Szpęgawa. Mam przejechane 15096.14 kilometrów w tym 6140.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h i się wcale nie chwalę.

<<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl
Weather Widget
YoWindow.com yr.no

Wykres roczny blog rowerowy fruzia.bikestats.pl
Rower:Bolek

niedzielny wypadzik

Niedziela, 8 stycznia 2012 · dodano: 08.01.2012 | Komentarze 5

Połowa trasy w lekkim deszczu, na powrocie pogoda wiosenna słoneczko pięknie rozświetlało okolice, aż szkoda było wracać lecz obiad ustawiony na 14 po takiej przejażdżce oj będzie smakowało :)

Kategoria trening

fruzia
| 21:50 poniedziałek, 9 stycznia 2012 | linkuj mklos -po lesie i ja tego nie widziałam ... szkoda że się nie zgadaliśmy :)
Magic - z samochodu i z fajnymi planami jak czytałam u Ciebie ... mnie jeszcze tam nie było ale w tym roku to się zmieni
Nefre - byłam przekonana, że cieszysz się towarzystwem bikerów z Elbląga i nawet zazdrościłam :)
polemar - :) zbieram żeby w perspektywie być gdzieś blisko przynajmniej w statystykach ;)
pozdrawiam i muszę przyznać że miło was u mnie widzieć
polemar
| 21:48 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj :-)
No proszę, kilometry zaczyna się gromadzić :-)
Pozdrawiam.
Nefre
| 20:13 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj Widziałam Cię z okna:))), jak sprzątałam dzisiaj:)))
Magic
| 19:55 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj Hej! Czy wyjeżdżałaś ok. godz. 11.00? Jeżeli tak, to znów Cię widziałem z samochodu przed Szpęgawą :-)
mklos
| 17:30 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj A ja w końcu wybrałem się do lasu, też wracałem w tym deszczyku ale wcześniej było całkiem fajnie.