avatar Ten blog rowerowy prowadzi fruzia z miasteczka Tczew/Szpęgawa. Mam przejechane 15096.14 kilometrów w tym 6140.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h i się wcale nie chwalę.

<<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl
Weather Widget
YoWindow.com yr.no

Wykres roczny blog rowerowy fruzia.bikestats.pl
Rower:Bolek

aby osuszyć łzy

Środa, 14 marca 2012 · dodano: 14.03.2012 | Komentarze 6

Jest we mnie smutek i żal .... wczoraj odszedł mój Ukochany dziadek ;(
Pomyślałam że może rower przyniesie ukojenie i na chwilę oderwę się od tych czarnych myśli ... nie myliłam się, jechałam w półmroku więc musiałam uważać na drogę i skupić się na jeździe. Ta chwila wytchnienia dobrze mi zrobiła.
Rower jest dobry na wszystko !!

&feature=related
Kategoria trening

fruzia
| 19:53 sobota, 17 marca 2012 | linkuj dziadek i rower to był częsty obrazek ale nie w obcisłych z lidla :) lecz elegancko spodnie na kancik aktóweczka na kierownicy i do sklepu po czekoladki dla prawnuków tak prawnuków miał 90 lat a na rowerze jeździł jeszcze dwa lata temu. Chyba wiem skąd to moje zamiłowanie do dwóch kółek, mam je we krwi.
Dziękuje Wam za dobre słowa
DareckiEB
| 22:37 piątek, 16 marca 2012 | linkuj Idź do przodu. Rozumiem, co czujesz, ale życie nie zostawia gapowiczów i nie czeka z drugim kursem. Będzie dobrze. Zobaczysz! :)
marchos
| 23:51 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj Wyrazy współczucia :-(
Magic
| 22:38 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj Jeżeli dziadek jeździł na rowerze, to na pewno jechał koło Ciebie, a jeżeli nie, to wreszcie mógł nadążyć...
Wyrazy współczucia.
polemar
| 21:45 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj Czas spędzony na rowerze, to czas kiedy można wspominać i rozmyślać nad tym co było, jest i będzie. Wyrazy współczucia.