avatar Ten blog rowerowy prowadzi fruzia z miasteczka Tczew/Szpęgawa. Mam przejechane 15096.14 kilometrów w tym 6140.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h i się wcale nie chwalę.

<<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl
Weather Widget
YoWindow.com yr.no

Wykres roczny blog rowerowy fruzia.bikestats.pl
Rower:Bolek

podobno ma lać

Środa, 18 kwietnia 2012 · dodano: 19.04.2012 | Komentarze 2

Znając prognozy synoptyków postanowiłam wykorzystać dobrą pogodę
Jednak żeby wyjechać musiałam poczekać aż kolega Jakub przyjedzie z kluczem i przykręci kasetę bo coś luźna była franca
Dziś chciałam sprawdzić jak jest z moją formą bo strach mnie ogarnia na myśl o maratonach.
Trening oczywiście w terenie po lesie do którego mam całkiem blisko
Samotnie do Zdun i powrót ale pod koniec tej eskapady dogonił mnie jakiś "obcy" rowerzysta po chwili okazało się że to swój !!! Magic
Nasza wspólna jazda nie trwała długo ale była całkiem intensywna :)
Miło było Ciebie poznać Maćku !!!