avatar Ten blog rowerowy prowadzi fruzia z miasteczka Tczew/Szpęgawa. Mam przejechane 15096.14 kilometrów w tym 6140.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h i się wcale nie chwalę.

<<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl
Weather Widget
YoWindow.com yr.no

Wykres roczny blog rowerowy fruzia.bikestats.pl
Rower:Bolek

z moją kumpelą łanią

Czwartek, 26 kwietnia 2012 · dodano: 26.04.2012 | Komentarze 3

Nieudany jednodniowy urlop zrekompensowałam sobie jazdą na rowerku po lesie w pewnej chwili zauważyłam że wzdłuż drogi blisko mnie biegnie łania dotrzymałam jej tempa, pewnej chwili (i na szczęście) zwolniłam a ona przebiegła tuż przed moim nosem ale to było niesamowite
Kategoria luzik

Turysta
| 19:55 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj O, też kiedyś ścigałem się z sarną. :)
Magic
| 22:14 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Takie spotkania są najfajniejsze - najczęściej mi się zdarzają w lesie za autostradą. Przedwczoraj za Lubiszewem przebiegły mi drogę dwa jelenie - na tyle blisko, że gdybym miał zamknięte oczy, to po zapachu pomyślałbym, że jestem w stajni :-)
polemar
| 19:57 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj No właśnie, trzeba uważać, trzeba :-)