avatar Ten blog rowerowy prowadzi fruzia z miasteczka Tczew/Szpęgawa. Mam przejechane 15096.14 kilometrów w tym 6140.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h i się wcale nie chwalę.

<<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl
Weather Widget
YoWindow.com yr.no

Wykres roczny blog rowerowy fruzia.bikestats.pl
Rower:Bolek

Po konwalie

Wtorek, 15 maja 2012 · dodano: 15.05.2012 | Komentarze 7

Dziś leciutko, wolniutko ... relaks
Założenie było jedno zebrać jak najwięcej konwalii :)
Opróżniłam bidon konwalie wpakowałam do środka i do domu
wyjeżdżałam po południu było przyjemnie słonecznie ale wiatr całkiem chłodny swoją moc pokazał wieczorem kiedy wracałam .... ale zmarzłam

dwa bukieciki a co .... © fruzia
Kategoria luzik

fruzia
| 20:27 środa, 23 maja 2012 | linkuj Dynio* masz rację one się kocą u mnie w ogródku od tamtego roku przybyło ... teraz mam trzy krotnie więcej :) W lasach przyrost jest jeszcze większy to te parę kwiatków do wazoniku nic nie stanowi w końcu nie stałam pod kasztanem żeby się na nich wzbogacić :)
Marku* masz rację nie wolno .... ale szybko żeby nikt nas nie przyłapał
sikorski33
| 20:04 środa, 23 maja 2012 | linkuj Konwalie są pod ochroną i nie wolno ich zrywać;)
Dynio
| 11:04 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Ostatnio "okociły" mi się pachnące konwalie na działce.
fruzia
| 10:40 czwartek, 17 maja 2012 | linkuj takie ładne a trujące :/ Bidon bezpieczny .... zalałam wrzątkiem
ikov
| 09:24 czwartek, 17 maja 2012 | linkuj Kurcze, rosnące dziko konwalie są pod ochroną... mam nadzieję że zrywałaś ogrodowe :) Poza tym włożenie ich do bidonu... hm, konwalie są w całości bardzo trujące, oby nic w tym bidonie nie zostało.
polemar
| 20:45 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj I jak pięknie pachną :-)
Nefre
| 20:33 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj Piękne :))