avatar Ten blog rowerowy prowadzi fruzia z miasteczka Tczew/Szpęgawa. Mam przejechane 15096.14 kilometrów w tym 6140.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h i się wcale nie chwalę.

<<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl
Weather Widget
YoWindow.com yr.no

Wykres roczny blog rowerowy fruzia.bikestats.pl
Rower:Bolek

po serwisie

Piątek, 18 maja 2012 · dodano: 18.05.2012 | Komentarze 4

Jutro maraton a ja jeszcze nie sprawdzałam rowerka po wymianie kasety i łańcucha do tego nowe linki i pancerz taki mały remont.
Byłam w serwisie Banachbrothers i tak mój sprzęcik prosto z ulicy (raczej bagażnika) trafił w ręce mechanika. Nie czekałam ani chwili i nie usłyszałam że rower będzie za 3-4 godzinki. Wymiana naprawdę ekspresowa jak w boksie F1
Może nawet zbyt szybko to wszystko postępowało i chłopaczek zapomniał wyregulować przerzutek ... :(
nie ukrywam jestem troszkę rozczarowana .... lecz niska cena tej (naprawy) studzi emocje a zdrowy rozsądek podpowiada że każdemu może się zdarzyć wpadka.
teraz rower pięknie złożony w bagażniku (odpoczywa)
I ja też muszę odpocząć ....
Kategoria trening

fruzia
| 20:54 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj tak to ten serwis na Kartuskiej
Magic
| 08:28 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Ja pisałem o serwisie http://www.trojmiasto.pl/Banach-rowery-o29437.html na Kartuskiej.
Ale może Fruzia miała na myśli serwis BanachBrothers a to może być co innego (kiedyś to było to samo, ale od kiedy bracia Banach stali się bardziej popularni, chyba się odłączyli i pracują na własną rękę)
przemek1995
| 06:15 sobota, 19 maja 2012 | linkuj Gdzie znajduje się ten serwis?
Magic
| 21:32 piątek, 18 maja 2012 | linkuj To chyba ten sam serwis w którym ja serwisuje. Jest bardzo OK. Nasz "lokalny monopolista" robi mniej przyjaźnie i dużo drożej... Zdecydowanie wolę tam podjechać, a regulacja przerzutki... No cóż... Zapomnieli się, ale myślę, że nie w złej wierze :-)