avatar Ten blog rowerowy prowadzi fruzia z miasteczka Tczew/Szpęgawa. Mam przejechane 15096.14 kilometrów w tym 6140.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h i się wcale nie chwalę.

<<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl
Weather Widget
YoWindow.com yr.no

Wykres roczny blog rowerowy fruzia.bikestats.pl
Rower:Lolek

do Malborka

Czwartek, 28 czerwca 2012 · dodano: 28.06.2012 | Komentarze 7

Od jakiegoś czasu miałam w planach wycieczkę na kolarce do Malborka i dziś nadszedł ten moment ... wiatr minimalny słoneczny wieczór, panowie w dużej mierze przed tv (grają giganci Niemcy - Włoch) co przełożyło się na minimalny ruch na drogach. Warunki bardzo sprzyjające tylko mało czasu na relaks gdyż wyjechałam o 19:30 nawet na loda nie zajechałam trzeba będzie to powtórzyć.
Rok temu też w czerwcu jechałam prawie identyczną trasą i droga była bardzo męcząca z powodu złej nawierzchni, teraz to jak inny świat piękne drogi do tego spory odcinek bardzo przyjemnej ścieżki rowerowej jak na rower szosowy miodzio
Po drodze mijałam jeszcze miasteczko Nowy Staw (tam zawsze nęci słodki zapach z piekarni) jak tylko pomyśle to ochotę mam na drożdżówkę.

Nowy Staw ... o nawet widać o której godzinie zajechałam © fruzia

Dawny kościół ewangelicki – wybudowany w stylu neogotyckim w latach 1803-1804 na miejscu spalonego w 1802 ratusza. w 1863 roku dobudowano wieżę nazywaną "ołówkiem", ze względu na swój charakterystyczny kształt. Przy przebudowie w latach 1898-1899 dobudowano zakrystię i zamurowano wejście do starych, być może średniowiecznych piwnic. Obecnie nie używany do celów kultowych.

Nowy Staw © fruzia

Tczew ... widoczek z mostu © fruzia

Tczew przed zmrokiem © fruzia

:) © fruzia

Załapałam się na końcówkę meczu ... jak miło Włosi wygrali :)
Bardzo udany dzień cieszy tym bardziej bo od jutra mam urlop !!
Kategoria szosa

fruzia
| 21:51 sobota, 7 lipca 2012 | linkuj Magic * Urodziny .... zerknęłam na Twoje wpisy okazało się że i Ty świętowałeś więc wzajemnie NAJLEPSZEGO :) aby Śnieżka była w tym roku pod kołami Tranquill
Magic
| 21:28 środa, 4 lipca 2012 | linkuj Ładny rowerek :-)
No i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! (Lepiej późno niż wcale, ale dopiero teraz się dowiedziałem :-))
misia3
| 18:23 poniedziałek, 2 lipca 2012 | linkuj miła wycieczka i bardzo ładne z niej fotki:)) Tczew o zmroku..super:))pozdrawiam serdecznie:))
fruzia
| 08:17 sobota, 30 czerwca 2012 | linkuj Dziękuje Asiu :) ja jeszcze dopisze WIĘCEJ WSPÓLNYCH WYPADÓW też się stęskniłam za Wami a na spotkanie trzeba poczekać co najmniej tydzień .... Do zobaczenia niebawem :)
Nefre
| 21:28 piątek, 29 czerwca 2012 | linkuj WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN:))) WYMARZONYCH TRAS ROWEROWYCH ORAZ PIERWSZEGO MIEJSCA NA KAŻDYCH ZAWODACH :)))STO LAT!!!
| 20:35 piątek, 29 czerwca 2012 | linkuj Fajna ta wieża ołówkowa w Nowym Stawie... miłego słonecznego urlopu
sikorski33
| 07:44 piątek, 29 czerwca 2012 | linkuj Znajoma trasa.A drogi faktycznie, coraz leprze:) Ostatnia fotka super. A i bidonik się przydał:)))
Pozdrawiam i życzę wspaniałego urlopu.