avatar Ten blog rowerowy prowadzi fruzia z miasteczka Tczew/Szpęgawa. Mam przejechane 15096.14 kilometrów w tym 6140.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h i się wcale nie chwalę.

<<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl
Weather Widget
YoWindow.com yr.no

Wykres roczny blog rowerowy fruzia.bikestats.pl
Rower:Lolek

znowu Malborka

Poniedziałek, 30 lipca 2012 · dodano: 30.07.2012 | Komentarze 6

Wyznacznikiem siły wiatru jest dla mnie wysoka brzoza u sąsiadów bywa, ze odradza mi jazdę dziś stała spokojnie więc ubrałam obcisłe ciuszki i na żuławy chciałam pojeździć po tym stole bez wiatru i wykręcić jakąś wyższą średnią ale zostałam oszukana na tych równinach zawsze wieje...
Kategoria szosa

fruzia
| 21:16 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj ikov no faktycznie na powrocie wiatr się nieco uspokoił ... swoją drogą szkoda że się nie zgadaliśmy fajną trasę zrobiłeś chyba pojadę kiedyś po Twoich śladach :)
ikov
| 22:04 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj Ja dziś też jechałem przez Malbork - wiatr nie dość ze lekki, to jeszcze w plecy (ale ok 20:00). Sama radość :)
polemar
| 21:29 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj :-) Faktycznie podobny dystans, no niesamowite, nawet temperatura taka sama :-) a jechałem i przed Tobą i za i obok :-)
fruzia
| 21:09 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj nie miałam pewności (misia3 a może nie misia ) dlatego nie przywitałam się,a uśmiech ... taka rozpromieniona rowerzystka jechała to i ja się uśmiechnęłam
polemar
| 21:05 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj U nas dzisiaj wiało też sakramencko :-)
misia3
| 20:50 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj Jadąc już po Tczewie, za Wisłą ...mijała nas uśmiechnięta rowerzystka:)) czy to byłaś Ty? :)) tak jakoś znajomo mi wyglądała:)) faktycznie Żuławy słyną z wiatru:)) Pozdrawiam....