avatar Ten blog rowerowy prowadzi fruzia z miasteczka Tczew/Szpęgawa. Mam przejechane 15096.14 kilometrów w tym 6140.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h i się wcale nie chwalę.

<<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl
Weather Widget
YoWindow.com yr.no

Wykres roczny blog rowerowy fruzia.bikestats.pl
Rower:Bolek

do lasu ... kontrolny wypad

Sobota, 2 marca 2013 · dodano: 04.03.2013 | Komentarze 1

kontrola trwała zdecydowanie za długo i była dość bolesna... kiedy kontrolowany teren stał się tak jak mokre lodowisko oponki nie łyżwy i się wyłożyłam.
Tam gdzie lodu i śniegu nie było to błoto takie milutkie mięciutkie że jechać się nie dało tfuu no czysta rozkosz jak ktoś uwalić się lubi, mi to nie pasowało. Do domu wróciłam upieprzona tym błockiem jak taki żuk gnojownik i totalnie zmęczona a tu jeszcze obiad trzeba zrobić jak się rozpędziła to i torcik lodowo-bezowy ulepiłam mniam ... w końcu mogłam sobie po takim wysiłku pozwolić na coś pysznego i kalorycznego