avatar Ten blog rowerowy prowadzi fruzia z miasteczka Tczew/Szpęgawa. Mam przejechane 15096.14 kilometrów w tym 6140.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h i się wcale nie chwalę.

<<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl <<<button stats bikestats.pl
Weather Widget
YoWindow.com yr.no

Wykres roczny blog rowerowy fruzia.bikestats.pl
Rower:Bolek

Skandia Bytów

Sobota, 15 czerwca 2013 · dodano: 20.06.2013 | Komentarze 3

Ja tak miło Bytowa wspominać nie mogę wszystko przez mój organizm, chyba wolałby spokojny Ciechocinek cały tydzień walczyłam ze stanem zapalnym mięśni łydek i wiem, że nie powinnam ich przesilać dlatego maraton potraktowałam treningowo, głównie walczyłam ze sobą .. oj były momenty że chciałam zejść i odpocząć na trawce, ale jestem w grupie twardzieli i nie ma zmiłuj trzeba napierać. Szczęśliwie dojechałam do mety … szczęśliwie dlatego że nie zajechałam napędu mojego własnego prywatnego i będę mogła śmigać na KS. Gratulacje dla kolegów z grupy … piękna jazda !!!